Pieterpad, we komen eraan.

22 januari 2019 - Waspik, Nederland

Deze keer laten we de fietsen thuis en gaan de voeten gebruiken.

Op 22 Jan lopen we naar Raamsdonksveer en nemen dan het openbaar vervoer naar Pieterburen.

Van daaruit volgen we 26 etappes van het Pieterpad op weg naar de Pietersberg bij Maastricht. Ongeveer 500 kilometers liggen op ons te wachten.

Als het weer nu ook nog een beetje mee wil werken wordt het weer een mooie ervaring.

Gonnie heeft vandaag haar nieuwe jas uitgeprobeerd en hij is waterdicht. Dus daar gaat het niet aan liggen.

1. Gerry:
    12 januari 2019
    Heel veel succes en vooral veel plezier!
    We gaan jullie volgen 😃
  2. Vivienne:
    12 januari 2019
    Mooi plan weer. Veel succes en plezier. Zet hem op 💪🏻😉!!
  3. Anne:
    12 januari 2019
    Heel veel plezier meiden. Lijkt me een hele mooie ervaring
  4. Hubert van Dongen:
    12 januari 2019
    Hé Sportievelingen!! Echt iets voor jullie. Leuk hoor.
    Heel veel plezier.
    Veel plezier!!
    Groetjes uit Heusden
  6. Mieke:
    13 januari 2019
    'n Hele mooie en fijne wandeling gaat vast lukken. Veel plezier.
  7. Barbera:
    13 januari 2019
    Fantastisch dames. Zet m op. Geniet van het prachtige Hollandse landschap!
  8. Diny en Cees:
    13 januari 2019
    Super sportief. Veel plezier. en geniet ervan!
  9. Anneke van Rees:
    13 januari 2019
    Meiden, heel veel genieten! Wij zijn noodgedwongen halfweg Drente gestopt, maar ik heb genoten! Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Groeten van Hein en Anneke
  10. Bert en Diny:
    Veel plezier, supersportief
  11. Thea:
    14 januari 2019
    Mooie ervaring,mooi weer gewenst en geniet er vooral samen van . Pieterburen heet jullie welkom !!groetjes thea
  12. Kees en Rhesie:
    14 januari 2019
    Veel plezier gewenst op jullie wandelreis van Noord naar Zuid, wij gaan jullie belevenissen volgen
  13. Louis Biemans:
    14 januari 2019
    Hallo he daar gaan ze weer super tof van jullie heel veel plezier en succes
    Hoe laat kom je a.s. dinsdag bij mij langs mag ik eve mee wandelen tot de bus ?
  14. Dorine:
    16 januari 2019
    Hallo Gonnie en Marjolein, dit wordt weer een super mooie ervaring voor jullie. Geniet ervan samen, wij volgen jullie en zijn benieuwd hoe het zal gaan. Groetjes Hans en Dorine
  15. Jopie:
    17 januari 2019
    Weer een mooie uitdaging voor jullie dametjes!
    Duim dat het weer dan wel verandert want vandaag is het maar 🌧 nat. Gelukkig dat jas van Gonnie waterdicht is die van jou ook Marjoleine??
    Véél wandelplezier en geniet van ons mooi NL😘
  16. Josée & Jan Verschure:
    19 januari 2019
    Hallo Marjoleine & Gonnie,

Wat 'n sportieve uitdaging weer hè...iig ontzettend veel wandelplezier, mooi weer en vooral veel plezier gewenst!!

Wij 'volgen' jullie..(vanaf de bank haha...)

Geniet ervan!!! Succes, Jan & Josée
  17. Diny:
    20 januari 2019
    Marjoleine en Gonnie, wij wensen jullie heel veel succes en wandelplezier. Geniet ervan, en we gaan jullie met plezier volgen...
  18. Bernard en Lenie Abma:
    21 januari 2019
    Hoi Marjoleine en Gonnie,
    Wij wensen jullie een mooie tocht door ons mooie land. Het lijkt erop dat jullie goed beginnen met lekker fris winterweer en weinig wind. Veel plezier!! We gaan jullie weer volgen natuurlijk, leuk altijd die verhalen en foto's.
    Groetjes en succes van Bernard en Lenie
  19. Pim de Lange:
    22 januari 2019
    Hoi Marjoleine en Gonnie,
    Gaaf dat jullie het Pieter pad gaan lopen. Heel veel wandel plezier, hoop dat het niet veel zal regenen.
    Succes.
  20. Joop de lange:
    22 januari 2019
    Hey sportieve meiden,
    Veel plezier op jullie mooie wandeltocht.Vandaag heb je mooi wandelweer. Als jullie in Drenthe zijn ,ga ik jullie opzoeken.