M&G

Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Nadat ik Gonnie tijdens het wandelen heb leren kennen, heeft zij mij enthousiast gemaakt voor het fietsen. Inmiddels hebben we met de racefiets al heel wat cols bedwongen tijdens vakanties. We kunnen erg genieten van het natuurschoon om ons heen, zeker ook in Nederland waar we regelmatig de fiets pakken om een tochtje te maken.

Over onze reis

Rome stond al lang op ons to-do-lijstje en waar we allebei ook aan toe waren was een wat langere tijd zonder verplichtingen. Toen was het idee zo geboren: op de fiets naar Rome. Alhoewel ik nog wel opzag tegen het kamperen in een tentje, hebben we hier toch voor gekozen omdat het een stukje extra vrijheid geeft. Met de restrictie dat we bij kou en nattigheid een gewoon bed opzoeken.

We denken 4 weken te fietsen va zondag 10 mei. Daarna hebben we 1,5 week om Rome en omgeving te bekijken en donderdag 18 juni vliegen we terug.

Bezochte landen

Wij hebben 11 landen (5%) bezocht:

België, Cuba, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië, Zwitserland.