Laatste week thuis

3 mei 2015 - Waspik, Nederland

Onze fietsreis komt met rasse schreden naderbij. Hebben we gisteren nog een flink stuk gefietst, Waspik-'s Gravendeel vv, vanaf vandaag, zondag, gaan we definitief spulletjes klaarleggen.
Wassen wat we mee willen nemen, de koelkast/diepvries leegeten, de tuin nog een beurtje geven, ook op het werk nog wat zaken afronden en overgeven.

Maandag hebben we samen met kinderen en aanhang een gezellig etentje gepland om ze ook weer even bij te praten over reis en route.

Inmiddels hebben we heel wat vragen gekregen over de start van de fietstocht, oa over het uitzwaaimoment. We willen zondag om 10 uur gaan fietsen, voor degene die ons uit willen zwaaien, staan we om 9.30 uur klaar voor een meet en greet op Julianastraat 10 in Waspik. Als je zin hebt mag je een stukje meefietsen, dat is altijd leuk.  We vertrekken over het HalveZolen fietspad richting Drunen.

Omdat we zo'n 85 km voor de boeg hebben houden we ons aan het tijdstip van 10 uur.

1. Leonne:
    3 mei 2015
    Wat spannend wordt het nu. Het gaat nu echt beginnen. Wij gaan vanaf dinsdag naar de Achterhoek en komen zondagavond pas terug. We zijn dus niet bij de start. We wensen jullie al vast een mooie start en hopelijk komen jullie snel in de mooi weer zone. We bellen van de week nog wel even. Veel plezier en succes met de laatste voorbereidingen. Groetjes van Petra en mij. Xxx
  2. Vivienne:
    3 mei 2015
    Oehlala, bijna is het zover!! Gezellig dat wij jullie morgen nog even zien! :-) Vanaf zondag: Veel fietsplezier!!
  3. Henk van der Sloot:
    4 mei 2015
    Goeie reis en veel fietsplezier en ik ga jullie volgen...wel vanachter de computer.
  4. Gonnie:
    4 mei 2015
    Ha Henk. Ik hoop dat je er de fietskriebels ook weer krijgt. Je bent er al mee bezig de laatste tijd.
  5. Mieke:
    4 mei 2015
    fietsen weet ik nog niet, maar ik kom jullie zeker uitzwaaien. X
  6. Anne:
    4 mei 2015
    We komen jullie zeker uitzwaaien zondag!!. Wij verblijven van 17 tot 31 mei in Vinci, de geboorteplaats van Leonardo in de buurt van Florence. Misschien kunnen we elkaar nog ergens treffen als jullie daar in de buurt zijn, ik weet niet precies hoe jullie tijdschema eruit ziet. Maar we houden in ieder geval contact. Heel veel plezier met de laatste voorbereidingen!
  7. Joop de Lange:
    4 mei 2015
    Jeetje wie moest er overgeven bij het afronden van het werk? Slecht begin van de vakantie..
  8. Kees en Rhesie:
    4 mei 2015
    Wij gaan jullie avonturen volgen en wensen jullie een goede tocht met veel zon en weinig regen en kou. Geniet er van en als het eens tegen zit moet je maar denken dat die momenten achteraf de mooiste verhalen opleveren, vertrouw op jezelf dan komt het goed.
    Goede reis, Rhesie en Kees
  9. Lucy:
    5 mei 2015
    Wowie, spannend nu! Nachtjes aftellen! En ook nog even relaxen he ;)
  10. Dorine:
    5 mei 2015
    Hallo Gonny en Marjolein, leuk dat we jullie zo mogen volgen. Wij wensen jullie een super mooie fietsreis naar Rome. Heel veel mooie momenten, goed fiets weer en vooral genieten van deze geweldige uitdaging. Super! Groetjes en succes Dorien en Hans.
  11. Mirelle:
    8 mei 2015
    Hoi Gonny en Marjolein,
    Ik wens jullie een super gezellige fietsvakantie toe met mooi weer.
    Ik doe het jullie niet na.
    Heel veel plezier samen.

Gr,Mirelle
  12. Anneke van Rees:
    9 mei 2015
    Veel plezier!! Wij komen jullie maar niet uitzwaaien, beetje ver, vanaf Terschelling.
    maar ik vind het erg leuk om jullie te volgen op m'n tablet.
  13. Coen Jansen:
    9 mei 2015
    Heel veel succes en vooral veel plezier met zijn 2e!
  14. Petra:
    9 mei 2015
    We zijn in gedachten morgen bij jullie start.Vooral heel veel plezier en die de Paus in Rome de groeten van ons.Ciao bella
  15. Petra:
  16. Mieke:
    11 mei 2015
    Hoi marjoleine en Gonnie, mooie start met fantastisch weer. Ik hoop dat jullie eerste fietspad leuk was. Ik heb de startmotor nietkunnen plaatsen, omdat mijn internet eruit ligt. Hoop dat jullie eerste dag goed verlopen is. XXX