Welkom op ons reisblog!

27 april 2015 - Waspik, Nederland

20150228_163558Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze fietsreis naar Rome die we op zondag 10 mei as gaan beginnen.

2400 kilometers voor de boeg en daarna Rome en omgeving bekijken.Er zijn gemakkelijkere manieren om in Rome te komen maar wij kiezen voor de leuke manier: met de fiets!

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    27 april 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Hans de Lange:
    3 mei 2015
    Ik lees net dat jullie route vanaf Thusis over de Via Mala naar de Slugenpas voert. In het Retoromaans (de 4e taal in Zwitserland betekent Via Mala "slechte weg". Het is een oude handelsroute over de Alpen met veel moeilijke stukken. Weet waar je aan begint. Trouwens in de Alpen kan het weer binnen een uur verraderlijk verslechteren. Dus voor je vertrekt ter plaatse de weersverwachting opvragen en melden waar je naar toe gaat en je bij aankomst altijd afmelden. Succes.
  3. Gonnie:
    4 mei 2015
    He broertje, niet zo bang. We hebben die klim al eens vanaf de Italiaanse kant gedaan. Hoei, het word inderdaad uitkijken, maar dat gaan we doen.
  4. Hans de Lange:
    4 mei 2015
    Goede morgen dames,
    Als jullie in Chur zijn is het echt de moeite om een paar daagjes te rusten. Chur is de hoofdstad van het kanton Graubunden. Chur is z'on 5000 jaar geleden doot de Romijnen gestigd en heeft een schitterende binnenstad. Er is een stadswandeling door het centrum, te verkrijgen bij de platselijke vvv in de buurt van het treistation. Er is in Chur ook een heel gezellig hostel met schappelijke prijzen. Veel plezier